Wednesday, October 24, 2007

Min lista

Jag läst på andras bloggar att dom gkort listor och tyckte att det var så kul att läsa dom, så jag bestämde mig för att göra en egen.Man fick mera information om folk som man inte frågar om vanligtvis



1. När gick du upp idag?
7.00

2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor, men diamanter är inte så dumt det heller

3. Senaste filmen du såg på bio
oj, det var längesen. Knocked up tror jag

4. Favorit-TV-program?
Tittar inte så mycket på tv men jag tror det får bli House


5. Vad åt du till frukost?
Havregrynsgröt och fruktsallad


6. Vad är ditt andranamn?
Ida christina

7. Din favoritmat?
Älgköttbullar

8. Vilken mat gillar du inte?
Levermat och inälvsmat, blä

9. Favoritchips?
Grillchips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Just nu lyssnar jag på Tom Waits

11. Vilken bil kör du?
Ingen,jag kör två hjuligt

12. Favoritmacka?
Hm, spelar inte så stor roll bara det inte är för mycket smör på och absolut inget kletigt

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Falskhet och översitteri

14. Vilka är dina favoritkläder?
Jag gillar alla sommarkläder

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Brasilien eller Sydafrika

16. Favoritklädmärke?
Fornarina jeans

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Där det är varmt

18. Favorittid på dagen?
Morgonen

19. Var är du född?
Torsby, Värmland

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Hästhoppning och ishockey

21. Coca Cola eller Pepsi?
Pepsi

22. Fotboll eller ishockey?
Hockey.

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Morgonmänniska

24. Pedikyr eller manikyr?
Pedikyr

25. Vad ville du bli när du var liten?
Ridande polis

26. Bästa barndomsminnet?
När alla kusiner var i sommarstugan, det var alltid lika roligt

27. Varit i Afrika ?
Nope

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej.

29. Varit med om en bilolycka?
Nej.

30. Favoritdag i veckan?
Fredag

31. Favoritrestaurant?
Sala Thai på St Eriks plan i Stockholm

32. Favoritblommor?
Tulpaner och rosor, om man kan ha tva alternativ, jag gillar liljekonvaljer också

33. Favorit-snabbmatsrestaurant
Subway

34. Äger du en cykel?
Japp

35. Vem fick du senaste mailet från?
Min kompis Maria

36. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Skulle nog behöva dra ner istället

37. Läggdags?
Runt tio

38. Senaste personen du delade en middag med?
Min man

39. Vad lyssnar du till just nu?
Teven, tittar på förlossningar på TLC

40. Favoritfärg?
Det är olika beroende på vilket humör jag är på


41. Hur många tatueringar har du?
Inga

No comments: