Wednesday, June 29, 2011

Semester i allra högsta grad

I dag bara njuter jag av att va ledig, jag bara gör sånt jag vill och när jag vill.
Har sytt ett par gardiner, dom vart visserligen aningens ojämna men det gör inget. Dom ska inte hänga i fönstret utan dom ska agera garderobs dörrar. Det vart bra med tanke på att jag är världs sämst på att sy.





Jag läser en bok på altanen med en hemmagjord kaffedrink och har gått på en prommis med Pepper.
Det är ganska svårt att få bra bilder på Pepper för han springer överallt och fort går det så för er som inte ser vad den gråa pricken i mitten av bilden är så är det alltså Pepper.
Boken jag läser heter Swamplandia och är faktiskt inte så himlans dum.

2 comments:

Charlie sa ... said...

Vad skönt med ledigt! Jag hade nästan-ledigt idag ;)

Jag längtar efter att läsa och ska ta med mig en binge böcker imorgon.

Kram!

Fröken fräken said...

Ja det har varit riktigt sk;nt med ledighet men nu är den snart över. Jag har läst 2 böcker och riktigt latat mig. Hoppas du får vara mer än nästan ledig snart.

Kram!