Friday, June 10, 2011

Ofint besök

Ja i morse hade jag ofint besök i bilen. Jag skulle iväg till jobbet som vanligt runt åtta. Öppnar dörren och sätter mig (dörren är fortfarande öppen) och det luktar konstigt. Jag vänder mig om och där i baksätet sitter det en kille. N hade visst glömt att låsa bilen igår kväll. Jag skrek så högt så jag tror fönstrena vibrerade ett tag. Men han va helt deckad och rörde inte en min, jag tar min väska och springer ut ur bilen och ringer min man som kommer som räddaren i nöden.
Så av nån j...a anledning så ville den här fulla killen vila lite i baksätet på min bil och förstår hela dagen för mig. Det är sista veckan för studenterna så det är en hel del firande som pågår, det är ju så det är när man bor i en studentstad. Men det här va verkligen det läskigaste jag har varit med om, det va som på film som en skräckfilm.
Usch ja men nu iväg till nästa jobb sen behöver jag nog ett par glas vin efter denna dag.

No comments: