Thursday, June 2, 2011

Hello stranger

Hm ja jag börjar att bli sugen på att blogga igen. Det va ju ett tag sedan, ca 2 år och lite till. Jag behövde väl en blogg pause ja en pause från lite utav vart tror jag.

Sedan jag bloggade sist så har vi ökat familjen så nu är vi numera 6 styckna i familjen doolittle.


Här har vi Pepper och Ella, och Ella kom från en av 6 kattungar som jag va fostermamma åt för snart 2 år sedan.


Freckles är ju numera en senior här i huset med hela 3 år på nacken


Frank är också en av foster katterna, minst i kullen med en halv svans och skeppskatt dessutom så vann han mitt hjärta.

Så innan jag fick hem alla kattungar så lovade jag min man dyrt och heligt att jag ska inte behålla en enda. Det va ju lätt, fast han hade faktiskt också svårt att åka till Petco och låsa in hans bebisar i burar. Så nu har vi ett helt zoo här, för med 3 katter så tillkommer både råttor och fåglar levande som icke levande. Men det är trevligt också.

2 comments:

Saltistjejen said...

Å vilka sötnosar!!!!!!!
:-)
KUL att du börjar blogga igen!
Kram!

Fröken fräken said...

Haha ja dom är söta och det är oftast roligt att va katt och hundägare.
Kram