Sunday, July 3, 2011

Min cykel och jag

Jag älskar att cykla, det gör mig glad och så får man ju lite motion dessutom. Jag cyklar till jobbet varje dag under sommaren iallafall, höst och vinter så spöregnar det här i princip varje dag så då är det ju mindre kul att cykla. Men ibland så förvånar jag mig själv och drar på mig hela regnstället och slänger mig på hojen.


En sån här fin cykel har jag och jag är ortoligt glad och tacksam att jag har en cykel. Jag bor ju i en ganska liten stad så det är ju lätt att ta sig fram överallt.
Det är en väldigt cykelvänlig stad jag bor i, jag vågar nog säga att stordelen av Corvallis befolkning använder sina cyklar flitigt.

6 comments:

Loppan flyttar västerut... said...

Men vilken söt cykel du har. Superfin! Här där vi bor är det lite knöligt att cykla minst sagt, tråkigt. Jag älskar att cykla ju.
Ha en bra vecka!
Kram

Fröken fräken said...

Ja jag fick min cykel av min man förra året och tycker att den är jättebra. Jag önskar att dom la mer pengar på att fixa till bra cykelvägar i detta land. Tack det samma!

Kram

Charlie sa ... said...

Jättefin cykel! Jag skulle också vilja ha en...blir sugen när jag ser din.
Jag älskar ju också att cykla!

Kram och happy 4th

Fröken fräken said...

Tack Lotta! Ja jag vart jätteglad när jag fick den, min cykel har nu även en liten korg där framme. Jag älskar att bara susa fram på cykeln. Har ni bra cykelvägar där du bor?

Kram!

mammaxtre said...

Cykla gör ont tycker jag, ont i rumpan :-(

Din cykel är jättefin.

Ha det fint

Fröken fräken said...

mammaxtre, min cykel har en jätteskön sadel och det finns ju extra mjuka sadlar man kan köpa.
Det samma