Saturday, October 15, 2011

Sjukt va det här

Här är det sjukt i stugan. Förkylningen slog till som en blixt från en klar himmel. Jag va tvungen att stanna hemma från jobbet igår och det ska mycket till innan jag sjukanmäler mig från jobbet. Men det va nog tur för jag sov nog 20 timmar av 24.
Alla barnen på mitt dagis är förkylda, jag är helt över mig given på en del föräldrar som inte har barnen hemma när som har grönt snor och är allmänt hängiga. Helt otroligt.
Men jag vet iallafall vad jag ska göra denna helg, se på film i massor och sova. Åh jag fann mina bafuciner pappa hade med sig när dom kom i vintras. Dom tycker jag är bra.
Hoppas ni andra klarar er från förkylningar och andra sjukligheter.

Ha en bra helg allihopa.

3 comments:

Saltistjejen said...

Krya på dig nu!! Det är inte roligt att bli sjuk, men det låter ändå som du kan få en rätt mysig helg! :-)
Kram!!

mammaxtre said...

Krya på dig!

Fröken fräken said...

Saltis, tack. Nej det är ju ingen höjdare precis men jag känner mig lite bättre idag iallafall.

Kram!


mammaxtre, Tack så mycket
Kram