Wednesday, October 26, 2011

Lite nätshopping

Så jag håller på och shoppar julklappar för fullt, jag trodde jag va klar men jag tyckte att det saknades lite. Jag tycker det är ganska kul att lägga i lite tokiga saker bland strumpor och väckarklockor (jag har inte köpt varken strumpor eller väckarklockor men skriver så utifall att någon olämplig läser detta). Så jag googlade runt på internet.

Vad sägs om baconplåster

Eller salt gurka plåster

Ja det fanns en fejk bajs som man hänger över toa ringen men den såg så himla riktig och äcklig ut så den vill jag inte lägga ut på bloggen här. Men jag fnissar fortfarande när jag tänker på vem jag skulle vilja ge den till. Jag kommer INTE att ge bort en fejkbajs men några roliga plåster blir det nog.

Har ni börjat jul handla än? Eller är det bara jag som är tokig?

7 comments:

Saltistjejen said...

haha! Wow vilka saker det finns! Nej jag hr inte alls börjat tänka på julen än, men borde väl kanske göra det.... Som vanligt lär den hinna ikapp mig sådär i mitten av december och orsaka "panik" ;-)
Hoppas dina julklappar blir uppskattade, men just sådana där lite småroliga saker kan vara skoj att ge tycker jag.
Kram!!

Loppan flyttar västerut... said...

Haha, vilka sköna plåster, o vilken syn jag får, skrapade barnknän o då smackar vi på ett bacon! Underbart!
Nope, inga julisar, kommer dröja antar jag. Gillar inte julen så mycket. Skjuter på det så länge jag kan! Men otroligt duktigt av dig som nästan är klar, hejja!
Kram

Desiree said...

Ha ha de här plåstren var ju riktigt kul. Har inte sett något sådant innan. Nej jag har inte ens börjat tänka på julklappar ännu men det är ju toppen att vara ute i så god tid. Min pappa fyller år här och jag måste först komma på en födelsedagspresent till honom vilket inte blir helt enkelt.
Jag tror plåstrena blir kul att ge bort.
Kram!

Fröken fräken said...

Saltis, ja det finns ju allt liksom. Det fanns tandtråd med baconsmak, fy undrar vem som vill ha det. Jag ska ju ha med mig dom den 10:e dec så jag tycker det är skönt att det är klart innan dess så jag vet att ingen är glömd.
Men du har ju ett tag på dig innan paniken behöver komma ;)

Kram!!


Åsa, ja visst va dom roliga, det vart några andra för mig med rolig text på och det fanns söta rosa cupcakes för en liten tjej jag känner.
Ska ni vara här i jul eller har ni planerat en resa hem då?
Tack jag brukar alltid annars vara ute i sista stund och panikhandla men inte i år.

Kram

Fröken fräken said...

Desiree,nä det finns ju tid kvar till att julshoppa. Jag tycker att det är klurigt att köpa present till föräldrarna för dom har ju allt redan. Min pappa behöver ju absolut ingenting. Så det är svårt.
Ja barn tycker ju att det är kul med plåster och det blir ju nästan som klistermärken när dom har roliga tryck på.

Kram

Taina said...

Jag har faktiskt köpt en julklapp. Till lilla Liisa. Men att handla online är smart. Ska nog göra lite mer av det i år tror jag. De där plåstren var ju hur roliga som helst!

Elin said...

Haha, underbara plåster! Skulle vara kul att få sätta en baconskiva på en uppskrapad haka liksom... :)
Bra gjort att vara ute i så god tid med julshoppingen, själv har jag inte ens börjat fundera på julklappar. Men det skulle vara skönt att ha allt klart i tid för en gångs skull.
Kram!