Thursday, July 28, 2011

Hemma igen

Nu är vi hemma igen, med fungerande internet. Va tokigt det blev, jag försökte nog 4 ggr med att lägga upp bilder men det blev bara tomma rutor hela tiden


Jag gillar skyltarna här nere, nästan alla sitter på lyktstolparna.


Här har vi våran pir som vi sitter vid, vårat hus ligger bara några meter ifrån stranden.
Jag skulle lätt kunna bo där året runt, gud va härligt det är att vara där. Men man uppskattar det säkert mer eftersom vi så sällan är där.




Ja det finns ju en hel del fina och STORA båtar här, vi går alltid runt lilla och stora Balboa Islands varje kväll. Det finns ju en del ögon godis, stora fina hus och så finns det ju även mindre fina hus. Men det är ganska ofattbart att folk har såna enorma hus som semester hus.

Men nu är vi iallafall hemma och det är ju alltid skönt att komma hem och få sova i sin egna säng och ha sina grejjer runt sig. Ja och jag har saknat våra djur lite grann också

4 comments:

Charlie sa ... said...

Välkommen hem och kul att se dig on line igen! Härliga bilder, ser jätteskönt ut. Men borta bra, hemma bäst - nästan alltid så.

Kram

Fröken fräken said...

tack! Det va jätteskönt att va där, det är ju speciellt med att va bara några steg ifrån havet. Man hör sjölejonen från huset, det tycker jag är mysigt.

Kram

Desiree said...

Det ser kanonfint ut. Jag förstår att du gillar det här placet. Ni verkar ha fått en bra och skön semster.
Kram!

Fröken fräken said...

Ja Desiree det är jättefint där, jag gillar öar. Jag bodde på Hönö utanför Göteborg ett tag, det är jättefint där med men en ö med massa palmer går inte av för hackor.
Kram!