Friday, August 26, 2011

Fobier



Varje morgon jag går och hämtar cykeln för att åka till jobbet så möts jag av dom här små äckliga sakerna som inte borde få finnas. Man ser dom ju inte alltid så man går rakt in i deras nät.


Ja jag har spindelfobi, fast det har blivit bättre efter att jag började jobba med barn. Man vill ju inte smitta av sig sin rädsla. Just nu måste va spindeltider, dom är verkligen överallt.

Jag har såna där dosor man sätter i eluttaget som har som ett litet knäppande ljud och dom ska tydligen hålla spindlarna borta. Det funkar inte!

3 comments:

Charlie sa ... said...

ja, det ser lite läskigt ut på bilden! Jag har inte spindelfobi men börjar man tänka på det så....

Hoppas det där ljudet börjar fungera!

Kram och ha en bra helg iallafall

Desiree said...

Jag tycker näten som på dessa bilder är otroligt vackra. Ja kan å andra sidan njuta av sådant då jag inte lider av spindelfobi. Jag har hört talas om sådana dosor och idéen verkar ju toppenbra men synd om de inte funkar något vidare. Skönt att din fobi har blivit lite bättre. Duktigt ändå av dig att kämpa med den så att den går åt det bättre hållet.

Fröken fräken said...

Lotta, jag läste precis på dosan att det varar visst bara i ett år och jag köpte den för 3 år sedan. Kanske är förklaringen...

Kram


Desiree, jag gillar också deras nät, inte när dom fångar mig dock men vackra är dom.
JA dosorna verkade visst ha ett bäst före datum så jag får köpa nya.

Kram