Wednesday, November 9, 2011

Kära Tomten

Ok ja det verkar som att jag bara lyckas få iväg ett bloginlägg i veckan. Mycket att göra så lite tid och energi till bloggande och facebookande just nu. Försöker att jobba så mycket som möjligt nu innan jag har 3 månaders ledigt.
Men jag gillar att jobba det är då jag fungerar som best när det är mycket att göra nästan lite stressigt liksom.

Jag läste någon roligt idag som jag rekomenderar att läsa, jag va ett stort fan av Andy Rooney jag gillade hans komentarer.

Andy Rooney on Women Over Forty - DivineCaroline

Snart är det Thanksgiving och vi ska då ha en liten julafton eftersom vi inte är här på jul. Ns mamma ville ha en lång önskelista från oss för att skippa klapparna va ju INTE att tänka på.

Så här är ett par saker jag vill ha


Den här tyckte jag va ursnygg, vill ha en sån på min vita vägg i vardagsrummet, den är från Anthropologie


Den här boken med superfina fotografier på olika kändisar vill jag ha. Jag gillar tidningen Vanity Fair och läser den när den trillar ner i brevlådan varje månad.

Så jag hoppas att jag varit snäll nog i år.

6 comments:

Charlie sa ... said...

Tomtar läser väl bloggar ;)

Fina klappar som du önskar dig. Anthro är en favoritaffär och kämdisar gillar jag också.

Alltid roligt när du skriver och uppdaterar bloggen men känn ingen press. Ibland har man helt enkelt inte tid för allt.

Kramar och jag blev glad för din gulliga hälsning idag!

mammaxtre said...

Att ha tre en tre månaders lång ledighet framför sig skulle jag räkna som en fin julklapp. Oj vilken bra julklapp att ge sig själv:-)

Hoppas att tomten läser din önskelista.

Ha det fint

Fröken fräken said...

Lotta, ja jag hoppas det ;)
Ja jag älskar anthropologie också, mycket fint där.
Bloggen känns som en vän, man har dåligt samvete om man inte uppdaterar liksom.

Kramar!


mammaxtre, Ja det är en fin julklapp det, att få tid till att umgås med vänner och familj. Det är nåt jag ser fram emot.
Ja det hoppas jag med.
Tack det samma
Kram

Saltistjejen said...

Vad mysigt med jul under Thanksgiving! :-) Och Anthropologie har så himla mycket fint tycker jag! Både kläder och inredningsgrejer!!
Kram!!

Desiree said...

Kul att ni ändå firar tillsammans lite innan du sticker iväg. Det var ju bra klappar du hade kommit på att önska dig. Gillar också Vanity Fair. Ha en bra helg.
Kram!

Fröken fräken said...

Saltis, ja vi tyckte att det skulle passa bra med lite extra firande då.
Jag har gått och tittat på den zebran ett tag nu och vill gärna att tomten ser min lista.

Kram!!


Desiree,Ja jag tyckte väl att Ns mamma inte behövde köpa nåt till oss i år men det måste ju va lika till alla tycker hon. Gulligt.

Kram!