Saturday, September 22, 2012

Höstdagsjämning

Idag vaknar vi till helt underbart väder man skulle aldrig kunna tro att det är den 22:a  september . Min käre man hade varit uppe innan mig idag(!) vilket är väldigt ovanligt och satt på kaffe åt mig. Men sen vart han så trött så han somnade om igen. Härligt var det iallafall att vakna och kaffet är klart.

Idag är det Fallfestival här i Corvallis, jag gillar att gå dit, det är music, konst, viner från lokala vingårdar god mat och mycket folk. Det är bra för det är gratis så alla kan komma dit och njuta av det goda.






Corvallis Fall Festival Poster 2012                
         
Jag ska se om jag får låna Ns telefon och ta lite foton. Men först blir det en tur till Farmersmarket för att köpa äpplen och persikor.

Ha en bra dag alla

No comments: