Monday, August 27, 2012

Pussar och lite annat

                                      Solnedgången vid strandhuset vi hyrde första veckan i augusti


Denna vecka så planerar vi att campa i några dar, vi planerar att åka till Crater Lake om det nu inte är fullt på alla platser. Jag måste erkänna att jag inte älskar att campa men det börjar ge med sig mer och mer. När vi väl har kommit fram till dit vi ska och allt är uppsatt och i ordning så är det helt ok men det är allt packande och planderande innan som är lite töligt tycker jag. N älskar att sova i tält, om det vore upp till honom så skulle vi nog bo i ett hela sommaren någonstans långt ute i skogen gärna nära en liten sjö.

I helgen som gick så hann vi med en hel del. Jag försöker lära mig spela tennis så vi spelade både lördag och söndag och jag tycker att det är supersvårt men attans va kul det är. Det är tydligen bra för rumpmusklerna också för det är väldigt ömt där bak efteråt.
Efter sommarens alla goda middagar och vinkvällar så har jag bestämt mig för att jogga bort dom extrakilon som så fint har lagt sig på mig. Jag är ingen joggare jag tycker att det är astråkigt men va duktig jag känner mig efter att ha joggat 5 km. Det går väldigt långsamt än men det börjar ta sig och ju mer jag springer desto mer tycker jag om det.

Jag fick en liten present av N igår





                                     (Då min kamera inte funkar fick jag låna bilden av amazon.com)
                                                 Så här ska det pussas ;)

Kram!


No comments: