Saturday, December 10, 2011

Väntan

Nu sitter jag här på flygplatsen i Portland och väntar på mitt flyg till Dulles och efter det så blir det ett stop i Köpenhamn innan jag slutligen kommer till Göteborg
Mycket väntan alltså, allt som allt tar det ca 17 timmar från A till B, dryyyygt
Som tur är har jag en iPad som underhållning. Det är otroligt mycket folk som reser i dag, kanske för att det är lördag.

Om en vecka är det N som sitter här, det känns lite tokigt att behöva flyga med en veckas mellanrum. Det är ju roligare med sällskap, jag är inte så bra på att sova på flyg.


See you later alligator

3 comments:

Saltistjejen said...

Lycklig resa!! Och ha en otroligt härlig tid där hemma nu!!!
:-)
Kramar!

Charlie sa ... said...

Ja, lycklig resa, safe trip och en skön tid hemma i Sverige!

Stor kram!

Desiree said...

Ha en bra resa även om det blir en lång resa som det alltid blir till och från USA. Jag är också dålig på att lyckas sova på flyg. Kul att N ändå kommer stax efter. Ha det nu underbart på alla sätt hemma och njut i fulla drag.
Kram!